Saturday, January 8, 2011

BENGANG........

BENGANG......eeeeeeee

Bengang ngan s'owg mamat nie kat giant pg td masa tman mak saya g beli brang skit tok adk saya kat asrama. Citanya cam nie,time nk byaq brang2 yg d'beli, tngok2 pnya la rmai nak bnyak, suma counter full,pk2 bab ari nie kn ary mggu sure rmai owg, nk d'jdkan cita saya beratur la, pastu ada cashier counter bawu bkak, suma yg beratur pakat nak p kat counter tu larrr t'masuk la saya, saya mmng dok ikot owg depan yg saya beratur belakang dia tadi, tup2 timbul la si mamat nie mai nak m'nyempit gak, kira bkn slah saya larrr, saya ikot yg btol. Tiba2kn bila saya maju k'depan skit, trolley si mamat tu m'nyondol kat blakang saya,kononnya nak blas dendam larr,xtaw la plak kn, dlm aty("kot dia xsngja kot.xpala"), upa2nya dia dok ulang lagi wat cam tuhh,aaiiiiiiihhhhhhh mamat nie dah m'lebih dalam aty("kurang ajaq btoi mamat nie,nak sound mlas la bab ngah sesak ngan owg rmai"). Last2 skali lg saya maju k'depan saya alihkan raga brang saya kat blakang saya, so kira xkena dah larrr, t'sekat2 mamat tu nak tolak, padan muka pastu dok hingaq2 pulak, nyampah tolllll....pastu saya pun byaq n blah dari situ. Kalo ya pun mlas nak beratur lama2 p la kdai yg xramai owg, xla menyusahkan diri n owg lain, wat2 larr bersabar.





No comments:

Post a Comment